קמפיין יהלומים דה בירס

צפו: דה בירס משיקה קמפיין יהלומים חדש

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) משיקה קמפיין שיווקי חדש בשם Forever Present, שנועד לחזק את הביקוש ליהלומים טבעיים במהלך עונת החגים הנוכחית בארה"ב, כך דווח ב-Rough&Polished.

 

מדה בירס נמסר כי הקמפיין כולל את הסלוגן המוכר A Diamond is Forever, ששולב מחדש לראשונה בפעילות השיווק של החברה בשנת 2023.

 

בקמפיין החדש, משתתפים זוגות אמיתיים המציגים אבני דרך מרכזיות בחיים, שאותן חוגגים עם האנשים הקרובים ביותר. הקמפיין משלב תכשיטים בעיצוב קלאסי, ופונה לקהל הרחב בארה"ב, הרוכש בימים אלו מתנות לרגל עונת החגים.

 

הקמפיין ירוץ בפלטפורמות דיגיטליות ועל גבי שלטי חוצות מרכזיים, כולל בנמלי תעופה. דה בירס תאפשר לקמעונאים להיעזר בחומרי הקמפיין ללא תשלום, לטובת קידום מכירות של יהלומים טבעיים.

 

דה בירס השיקה לאחרונה קמפיין נוסף תחת הסלוגן Worth the Wait, לצד ענקית התכשיטים סיגנט (Signet). קמפיין זה ממוקד בצעירים שטרם התארסו, ואילו הקמפיין החדש שהושק כעת צפוי להשלים אותו, ולפנות לצרכנים מכל הגילאים.

 

צפו בקמפיין:

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן