אחמד בין סוליאם יור תהליך קימברלי

התעשייה יוצאת בקמפיין תדמיתי על תהליך קימברלי

סרטו המתקרב של ליאונרדו די קפריו, "יהלומי דמים" ולהיטו זוכה האמי של קני ווסט, Diamonds from Sierra Leone, הביאו את הארגונים המובילים בתעשיית היהלומים והתכשיטים האמריקנית לצאת בקמפיין תדמיתי המסביר לקהל הרחב על תהליך קימברלי.

 
ביוזמת ובהובלת מועצת היהלומים העולמית (WDC) ובשיתוף מעבדות AGS, בורסת היהלומים של ניו יורק
(DDC), התאחדות יצרני ויבואני היהלומים של אמריקה ואיגודי התכשיטנים של ארה"ב, הוחלט על קמפיין שיושק באופן רשמי במהלך JCK לאס וגאס.

 
לקמפיין שני אפיקים: הראשון – להסביר לתעשייה כיצד תהליך קימברלי מונע סחר ביהלומי דמים ומבטיח כי היהלום הנמכר לצרכן הסופי נקי מחשד של יהלומי דמים. "חשוב להציג בקמפיין זה לא רק את הרגש העמוק שמסמל היהלום, אלא גם את ההשפעה החיובית של תעשיית היהלומים על אלפים ברחבי אפריקה – המסתמכים על מכירת היהלומים לצורך שגשוג מדינותיהם" אמר אלי איזאקוב, יו"ר מועצת היהלומים העולמית.

 
במקביל לעבודה מול פעילים בתעשייה, יצר ה- WDC קשר עם חברת יחסי ציבור גדולה בהוליווד, במטרה לפתח קשרים בין תעשיית היהלומים לבין מפיקי הסרט "יהלומי דמים" – וכל זאת במטרה לעודד "שגשוג כלכלי במדינות אפריקה".

 
הקמפיין כולל "ערכת ביטחון", שני סמינרים שנועדו לספק לפעילים בתעשייה אפשרות לדון בנושא תוך מידע מלא על תהליך קימברלי, פרסומות לפעילים בתעשייה כמו גם לקהל הרחב, חוברות העוסקות באחריות חברתית ואתר חדש המיועד לציבור הרחב, לפעילים בתעשייה ולעיתונות.

 

 

מאת: טלי אילון-מצר, פורטל ענף היהלומים הישראלי

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן