קמפיין יהלומים טבעיים אמיתיים

NDC משיקה קמפיין יהלומים גנרי חדש

מועצת היהלומים העולמית (NDC) משיקה קמפיין חדש לקידום יהלומים גנרי תחת הסלוגן Real, Rare, Responsible, שצולם על רקע הנופים המרהיבים בטריטוריות הצפון-מערביות של קנדה, שבהן פועלים שלושת מכרות היהלומים הקנדיים דיאביק (Diavik) אקאטי (Ekati), וגאצ'ו קיו (Gahcho Kue).

 

הקמפיין כולל סרטון של 7 דקות בשם "יהלומי הצפון" (Diamonds of the North), בכיכובה של השחקנית הבריטית לילי ג'יימס (Lily James), המכהנת כשגרירה עולמית של מועצת היהלומים הטבעיים. הסרטון עצמו מציג את ההשפעה החיובית של תעשיית היהלומים העולמית על קהילות מקומיות מסורתיות.

 

ה-NDC מציעה לקמעונאים בארה"ב להיעזר בחומרי הקמפיין, לקראת עונת החגים ומעבר לה. כמה חברות תכשיטים גדולות בארה"ב כבר הודיעו כי ייעזרו לקראת עונת החגים בחומרים מן הקמפיין של NDC, הכוללים פרסומות לטלוויזיה, פרסום בפרינט ובדיגיטל, שאותם ניתן להתאים למיתוג של הקמעונאים השונים.

 

צפו בפרומו של הקמפיין

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן