יהלומים לבנים מלוטשים טבעיים (Claudio Bertoloni / Shutterstock)

WFDB קוראת לצאת בקמפיין חדש לקידום יהלומים טבעיים

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), יורם דבש, קורא לתעשיית היהלומים להשקיע בקמפיין חדש ורחב היקף לקידום יהלומים טבעיים.

 

במכתב פתוח לתעשייה, ציין דבש כי תעשיית היהלומים מתמודדת עם ירידה חדה בביקוש, במיוחד ליהלומים טבעיים, בשל אתגרים לכלכלה העולמית, ועלייה בקידום של יהלומי מעבדה ברמה הקמעונאית. לדבריו, אחד הגורמים לירידה הוא היעדר קמפיינים כלליים משמעותיים לקידום יהלומים טבעיים בעשורים האחרונים. למעשה, מאז שדה בירס (De Beers) הפסיקה את הקמפיין האייקוני A Diamond is Forever, דור שלם של צרכנים גדל מבלי להיחשף למסרים חיוביים על יהלומים טבעיים והאיכויות הייחודיות שלהם.

 

דבש קרא לכל החברים בתעשייה – ממדינות מפיקות יהלומים ויצרני יהלומים ועד סוחרים, מעצבי תכשיטים וקמעונאים – לנקוט בפעולה ולתרום למאמץ המשותף. הא הדגיש את הצורך באסטרטגיית שיווק מתואמת וארוכת-טווח שתשמור את היהלומים הטבעיים בתודעת הציבור ותבטיח את הביקוש לאורך זמן.

 

"עלינו לפעול יחד כדי להבטיח את עתיד תעשיית היהלומים הטבעיים," סיכם דבש, והודיע כי ה-WFDB ייזום דיון רחב בתעשייה בשבועות הקרובים.

 

יורם דבש יהלומים WFDB

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן