ליאונדרו

מכירות היהלומים טובות למרות הסרט

האתר National Jeweler מפרסם היום כי תכשיטנים מדווחים על מכירות טובות ואפילו על עלייה משמעותית במכירות תכשיטי היהלומים – למרות יציאתו לאקרנים של הסרט "יהלום הדמים".

 
התכשיטנים מדווחים על תנועה ערה של קונים, על עלייה במכירות ועל כך שהמכירות שלהם אף גבוהות יותר מכפי שחזו. רבים מהם עדיין מסרבים לקרוא לעונת החגים מוצלחת – וזאת משום שהיא החלה רק לפני כשבועיים.

 
תכשיטנים מדווחים על נשים רבות הרוכשות תכשיטי יהלומים עבור עצמן, ואילו אחרים מדווחים כי המותג החדש של ה- DTC, Journey, נמכר מצוין – אולם איש אינו מחפש את המותג, אלא הוא נמכר בשל העיצוב המוצלח.

 
בתוך כך ערכה המועצה לדעת קהל בענף התכשיטים (JCOC) בסוף השבוע סקר ראשון בנושא תגובת הקהל לסרט "יהלום הדמים" והשפעתו על כוונות רכישת תכשיטי היהלומים שלהם. מהסקר עולה כי 11% מתוך 2,900

 

הנשאלים, ראו את הסרט במהלך סוף השבוע הראשון להקרנתו. מתוך אלו שראו את הסרט – 50% תארו אותו כטוב מאוד, 31% אמרו כי הוא עשוי לזכות באוסקר.

 
כ- 60% מאלו שראו את הסרט טענו כי הוא לא השפיע על הדרך בה הם חושבים על תעשיית היהלומים. 64% מבינים כי תעשיית היהלומים הקימה מנגנונים שנועדו למנוע כניסת יהלומי דמים לשוק הצרכני.

 
שני שליש מהנשאלים מאמינים כי הסרט לא ישפיע על כוונתם לרכוש יהלומים, ו- 75% מהנשאלים אמרו כי תוכניות רכישת התכשיטים שלהם לעונת החגים לא ישתנו.
 

 

 

מאת: טלי אילון-מצר, פורטל ענף היהלומים הישראלי

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן