כ-157.2 מיליון צרכנים אמריקאים מתכננים לערוך קניות ביום שבת הקרוב, ה"סופר סאטרדיי", שנחשב לשיא עונת הקניות לרגל החגים, כך עולה מסקר חדש של פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) וחברת Proper Insights & Analytics. אם התחזית תתממש, מדובר במספר הקונים השני הגדול בהיסטוריה של "סופר סאטרדיי", אחרי שיא של 158.5 מיליון צרכנים בשנת 2022.
על פי הסקר, המתנות המובילות עד כה בעונת החגים הנוכחית הן ביגוד ואביזרים (50%), צעצועים (32%), כרטיסי מתנה (26%), ספרים, משחקי וידאו ומדיה אחרת (24%), פריטי טיפוח אישי או יופי (24%), ותכשיטים (20%).
הסקר מצביע על כך שרבים מהצרכנים עוד לא השלימו את הקניות לחג, בעיקר בשל חוסר החלטיות (37%), סדרי עדיפויות אחרים (27%), והמתנה לבקשות מחברים ומשפחה (24%). כמו כן, עולה ממנו מעבר של צרכנים לקניות בכמה ערוצים במקביל: 69.5 מיליון קונים (44%) צפויים לערוך קניות הן בחנויות והן באינטרנט, לעומת 49.4 מיליון איש שיקנו בחנויות בלבד (31%), ו-38.2 מיליון שיקנו רק אונליין (24%).