חנות הדגל של מותג היוקרה הרמס (Hermès) בגוואנגז'ו שבסין רשמה הכנסות של 2.7 מיליון דולר ביום שלאחר פתיחתה מחדש, וזאת לאחר שנסגרה בשל התפשטות הקורונה. מדובר ביום המכירות החזק ביותר של בוטיק יחיד בסין, בסימן מעודד אפשרי לתעשיית היוקרה העולמית, לעולם שלאחר הקורונה.

הבוטיק של הרמס בגוואנגז'ו, שהיה בעבר שייך לפראדה (Prada), משתרע על פני מעל 500 מ"ר. על פי הדיווחים, לבוטיק "פלשו" קונים עשירים ממחוז גוואנגז'ו, האזור העשיר בסין. באותו יום נמכרו בבוטיק, בין היתר, תיקים נדירים, ובהם תיק משובץ יהלומים מדגם בירקין מההימלאיה.

בהצהרה מטעם מותג היוקרה, נמסר כי "הפתיחה המחודשת מחזקת את מחויבותו של בית האופנה לדרום סין, ופותחת פרק חדש של בית האופנה הפריזאי בגוואנגז'ו, שבה הוא נוכח מאז 2004".