למרות הדיווחים על סגירות עסקים, החנויות הפיזיות בארה"ב לא הולכות לשום מקום – כך עולה ממחקר חדש של קבוצת IHL, שעליו נכתב במאמר חדש של פדרציית הקמעונות האמריקאית (NRF).

במאמר, שצוטט ב-IDEX Online, נכתב כי "על כל חברה שסוגרת חנויות, 5.2 חברות פותחות חנויות חדשות. בכל סגמנט קמעונאי, יש יותר חברות שפותחות חנויות מחברות שסוגרות חנויות. אפילו בקטגוריית חנויות כלבו שמתמודדת עם קשיים, יותר מותגים פותחים חנויות מאשר סוגרים חנויות". המחקר של IHL מצביע על כך שחלק מהחברות תורמות במיוחד לגל סגירת החנויות לאחרונה בארה"ב, כאשר 16 קמעונאיות אחראית לכ-73% מהחנויות הקמעונאיות שנסגרו עד כה ב-2019.

אחת ההערות של פדרציית הקמעונות הלאומית רלוונטית במיוחד לתעשיית התכשיטים בארה"ב: "קל לשכוח שקמעונות היא תעשייה הנשלטת על ידי עסקים קטנים: 98% מענף הקמעונות מורכב מעסקים קטנים. החיוניות בסגמנט הזה מעודדת, כי הוא מייצג את עתיד התעשייה שלנו […] גם בעוד 10 שנים, חנויות עדיין ישחקו מוביל בחוויית הקניות בסביבה הקמעונאית".