הזוג החזק ביותר בשואו-ביזנס, ביונסה (Beyoncé) וג'יי-זי (Jay-Z), יהיו הפנים החדשות של ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co), לצד כוכבת סדרת הטלוויזיה "גמביט המלכה" (The Queen’s Gambit), אנה טיילור-ג'וי (Anya Taylor-Joy), וגולשת הסקי האולימפית והדוגמנית איילין גו (Eileen Gu).

מאז ש-LVMH רכשה את טיפאני בינואר 2021, החברה הצהירה כי בכוונתה למתג מחדש את רשת התכשיטים, שהוקמה לפני כ-200 שנה. טיפאני לאחרונה השיקה קמפיין מודעות חדש בני יורק ולוס אנג'לס, המציג נשים צעירות תחת הסלוגן "לא טיפאני של אמא שלך" ("Not your mother’s Tiffany").

הקמפיין בא בעקבות מינויה של אלכסנדר ארנו (Alexandre Arnault) בן ה-29 – בנו של מנכ"ל LVMH ברנאר ארנו (Bernard Arnault) – לסגן נשיא טיפאני'ס. ארנו הצעיר הצהיר כי בכוונתו "להתמקד בקמפייני פרסום ובמשיכת לקוחות צעירים".