ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co), פרסמה בשבוע שעבר (9 ביוני) את נתוניה הכספיים בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 באפריל 2020, וצופה "התאוששות חזקה" בסין, כך דווח ב-Mining Weekly.
מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo), מסר כי אחרי רבעון ראשון "מאתגר מאוד", שבו נרשמה פגיעה משמעותית במכירות וברווחי החברה, בשל התפשטות נגיף הקורונה, יש עדויות לכך שההחלטות האסטרטגיות שקיבלה קמעונאית תכשיטי היהלומים בסין מובילות ל"התאוששות חזקה" באזור.

בוליולו מסר כי "[…] המכירות בשווקים מרכזיים כמו ארה"ב ויפן אמנם ירדו משמעותית ברבעון הראשון, אך ביצועינו העסקיים בסין, שהייתה השוק הראשון שנפגע מהנגיף, מצביעים על התאוששות חזקה. המכירות הקמעונאיות בסין רשמו ירידה שנתית של כ-85% ו-15% בחודשים הראשון והשני של הרבעון, אך רשמו עלייה שנתית של כ-30% במהלך אפריל, לעומת אפריל אשתקד".

מנכ"ל טיפאני הוסיף כי המכירות הקמעונאיות בסין בחודש מאי עלו "בכ-90%, למרות שהמכירות נטו בעולם ירדו בכ-40% בחודש זה, לעומת מאי 2019".