מכירות התכשיטים בארה"ב רשמו עלייה שנתית של 16% בחודש יוני, וזינוק של 87% לעומת התקופה המקבילה ב-2019, כך עולה מסקר SpendingPulseTM החדש של מאסטרקארד, שעליו דווח ב- Rough & Polished.
בסך הכל, ההוצאות הקמעונאיות של צרכנים בארה"ב, להוציא כלי רכב, רשמו עלייה שנתית של 9.5%, ואילו המכירות הקמעונאיות, להוציא כלי רכב ודלק, עלו ב-6.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מסקר SpendingPulse של מאסטרקארד עולה כי "הכנסה פנויה המשיכה להניע את הצמיחה בענפים שונים הקשורים באופנה", כולל תכשיטים (עלייה שנתית של 16% בחודש יוני), מוצרי יוקרה (עלייה של 4%), וחנויות כלבו (עלייה של 8.6%).
סטיב סדוב (Steve Sadove), המשמש כיועץ בכיר במאסטרקארד, אמר כי "בחלוקה לסקטורים, אנחנו רואים תמונה מגוונת של השפעות האינפלציה על הוצאות צרכנים חיוניות לעומת הוצאות מהכנסה פנויה […]"
