מנכ"ל מועצת היהלומים הטבעיים (NDC), דיוויד קלי (David Kellie), פרסם לאחרונה מכתב פתוח לתעשייה, ובו התייחס לשיתוף הפעולה החדש עם קמעונאית התכשיטים צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook), ולמצבו של שוק תכשיטי היהלומים בארה"ב.

על השותפות עם צ'או טאי פוק (CTF), שמחזיקה ב-4,500 נקודות מכירה קמעונאיות ברחבי העולם, אמר קלי כי "השותפות רבת-השנים הזו מאפשרת השקעה משמעותית בשיווק, פרסום, שיווק חזותי והדרכת אנשי מכירות, הבונים את המוניטין של צ'או טאי פוק כיעד להגשמת חלום היהלומים הטבעיים".

קלי גם ציין כי שוק תכשיטי היהלומים האמריקאי "ממשיך להיות חזק במיוחד", בכל מדדי הביצוע המרכזיים, המצביעים על "ארבעה חודשים ראשונים ללא ספק חיוביים של השנה, אפילו בהשוואה ל-2019". קלי הוסיף כי "הנתונים תומכים באמונה הנחרצת שלנו כי הקשר והשתוקקות הצרכנים ליהלומים נותרו חזקים, ומחזקים את האסטרטגיה שלנו לפעול מול הצרכנים במגוון ערוצים דיגיטליים, עם תוכן רלוונטי מבחינה תרבותית לקהל המילניאלס […]".