דוח חדש של גילדת הפלטינה הבינלאומית (PGI) מצביע על "המשך ההתאוששות במכירות תכשיטי הפלטינה בהודו, יפן וארה"ב ברבעון השני של 2022", כך דווח ב-Rough&Polished.
בהודו, השותפים האסטרטגיים בגילדת הפלטינה הבינלאומית דיווחו על עלייה של פי 2-3 לעמת המכירות לפני שנה, ועל גידול של 110% במכירות לעומת הרבעון המקביל ב-2019. בארה"ב, הגידול במכירות הקמעונאיות "נשאר חיובי", בשעה ש"מכירות תכשיטי הפלטינה המשיכו במגמה החיובית, והשותפים רשמו עליות דו-ספרתיות במכירות, ותוצאות נהדרות במכירות הקמעונאיות בעקבות ההתחלה המוצלחת של 2022".
ביפן, מכירות תכשיטי הפלטינה עלו ברבעון השני ב-9.8%. על פי הדיווח, לצמיחה תרמו מכירות של מוצרי הפלטינה השונים, כולל תכשיטי אופנה.
