גילדת הפלטינה הבינלאומית (PGI) פרסמה לאחרונה את הדוח השנתי "סקירת עסקי תכשיטי הפלטינה (PJBR)", המנתח את נתוני המכירות הקמעונאיות, ביצועי המסחר והסנטימנט הצרכני ביחס לתכשיטי פלטינה בסין, הודו, יפן וארה"ב. על פי הדיווח ב-Rough & Polished, הדו"ח מצביע על "עלייה ניכרת ברבעון השני" בנתוני מכירות תכשיטי הפלטינה, בקרב השותפים האסטרטגיים של גילדת הפלטינה הבינלאומית.

סך עסקות הפלטינה בבורסת הזהב של שנחאי רשם עלייה שנתית של 70%, והסתכם ברבעון השני של 2021 בכ-17 טון, עלייה אשר "מקזזת את הירידה ברבעון הראשון, ומובילה לעלייה של 20% בביקוש, שהסתכם ב-28.9 טון במחצית הראשונה של השנה".

סקר הסנטימנט הצרכני של גילדת הפלטינה הבינלאומית מצביע על כך שסנטימנט הביקוש לתכשיטי יוקרה "נותר יציב ברוב השווקים, ובמיוחד תכשיטי חתונה ומתנות […]". סנטימנט הביקוש לתכשיטי יוקרה נותר יציב בסין, יפן וארה"ב, כאשר 78% מהסינים, 66% מההודים ו-59% מהאמריקאים שהשתתפו בסקר אמרו כי רכשו ב-12 החודשים האחרונים תכשיטי יוקרה, שלא למטרת נישואין.