פוראברמארק (Forevermark), מותג התכשיטים של דה בירס (De Beers), צופה עלייה דו-ספרתית במכירות התכשיטים בדרום הודו ב-2022, לאחר התגובות המצוינות שקיבלה בשנה שעברה, כך דווח ב-Rough&Polished.

דרום הודו היא השוק הגדול ביותר של פוראברמארק בהודו. על פי הדיווח, החברה תגדיל את מספר חנויות התכשיטים שלה באזור זה מ-270 ל-300 חנויות, וכן תגדיל את מספר חנויות הבוטיק האקסקלוסיביות מ-12 ל-30 עד סוף 2022.

מנהל דה בירס בהודו, סצ'ין ג'אין (Sachin Jain), אמר כי "אנו במסלול צמיחה חזקה מאוד בשנים האחרונות, וצופים כי זה יימשך. אנשים רוצים להשקיע במוצרי יוקרה ששומרים על ערכם, ומחפשים הבטחה לאותנטיות. למרות אתגרי הקורונה, הצרכנים בהודו הפגינו ביקוש חזק לתכשיטי יהלומים, שעלה על הביקוש בקטגוריות יוקרה אחרות […]".