חברת התכשיטים פירסינג פגודה (Piercing Pagoda), אשר בבעלות סיגנט (Signet), פותחת 100 נקודות מכירה חדשות בקניונים ברחבי ארה"ב, שעה שהמותג עובר מיתוג מחדש ומבצע "שינוי קמעונאי משמעותי", ויתמקד יותר בפירסינג לפנים ולאף, כך דווח ב-IDEX Online.

לחברת התכשיטים יש כיום 500 חנויות ונקודות מכירה. חלק מנקודות המכירה כבר מותגו מחדש כ-Banter by Piercing Pagoda. פירסינג פגודה מנסה לתת מענה ל"ביקוש הגובר לפירסינג הרפתקני יותר".

פירסינג פגודה מסרה כי "השנה לבדה, יש ל-Banter by Piercing Pagoda מעל 135 חנויות, שבדרכן להגיע למכירות במיליון דולר ויותר, והתוכניות הן לפתוח עד 100 נקודות מכירה נוספות בקניונים אזוריים, במהלך שנת הכספים 2022".