ענקית היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont) מדווחת על זינוק של 32% במכירות בשלושת החודשים שנעלו את 2021, בזכות "ביקוש חזק לתכשיטי ושעוני החברה באמריקה ובאירופה", כפי שמסרה החברה.

ריצ'מונט מסרה כי ברבעון השלישי של שנת הכספים (שהסתיים ב-31 בדצמבר 2021), ההכנסות "היו גבוהות מהצפוי" והסתכמו ב-6.4 מיליארד דולר – עלייה שנתית של קרוב לשליש במכירות. בתי התכשיטים של החברה רשמו עלייה שנתית של 38% במכירות, ושל 55% לעומת רמות המכירות לפני פרוץ מגפת הקורונה, בשנת 2019. המכירות של מותגי השעונים של ריצ'מונט (IWC Schaffhausen, Piaget ו-Vacheron Constantin) עלו ב-25% לעומת 2020 וב-55% לעומת 2019.

מענקית היוקרה נמסר כי צמיחה דו-ספרתית במכירות נרשמה "בכל האזורים, הערוצים ותחומי העסקים, עם ביצועים חזקים באמריקה ובאירופה […]"