"חנויות תכשיטים התאוששו היטב מהחודשים הראשונים ההרסניים של מגפת הקורונה", כך עולה מניתוח שפורסם באתר IDEX Online, ומבוסס על נתונים לא-סופיים שפרסם משרד המסחר האמריקאי "לראשונה מזה מעל שנה".

בחודש מרץ, מכירות השעונים והתכשיטים בארה"ב רשמו עלייה שנתית של 65.6%. העלייה בפברואר הסתכמה ב-23.4%, לאחר עלייה של 22.6% בינואר. בחודש מרץ, מכירות התכשיטים רשמו עלייה שנתית של 66.1%, ואילו מכירות השעונים רשמו עלייה שנתית של 63.1%. בפברואר, המכירות בחנויות התכשיטים עלו ב-24.3%, לעומת עלייה של 23.4% בכלל המכירות.

על פי הניתוח, "העלייה במכירות בחודש מרץ משקפות במידה רבה את הפגיעה הקשה במכירות אשתקד, בעקבות המכה הראשונה של המגפה העולמית. נתונים רשמיים שציפינו להם מזה זמן בשוק היוקרה, מצביעים על יציבות בחודשים שקדמו לפברואר".
לניתוח המלא לחצו כא