צרכנים רבים באסיה מזדרזים לרכוש פריטים של מותגי יוקרה, בניסיון להקדים את גל עליות המחירים הצפוי, כך עולה מדיווח ב- Rough & Polished.

מותג היוקרה לואי ויטון (Louis Vuitton) העלה לאחרונה מחירים, וצרכנים צופים כי מותגי יוקרה כגון שאנל (Chanel), דיור (Dior) וגוצ'י (Gucci) ילכו בעקבותיו, כדי לכסות את ההפסדים הכלכליים שנגרמו בשל נגיף הקורונה. בשל כך, הצרכנים באסיה "מציפים" בימים אלו את חנויות היוקרה.

על פי אותו דיווח, "בשל ביקוש שלא נענה, וחוסר יכולתם של קניינים לנסוע למדינות אחרות ולרכוש בהן מוצרי יוקרה", חלה עלייה ניכרת בתנועה בחנויות ובמכירות של שוק היוקרה. מעידים על כך, בין היתר, שיא מכירות יומי בחנות הדגל של הרמס (Hermès) בגוואנגז'ו, עלייה של 50% במכירות של LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) בסין, ועלייה של 40% בהזמנות של הפלגות יוקרה לעומת 2019.