תנועת הקונים בקניונים בארה"ב רשמה עלייה של 91% במהלך בלאק פריידי לעומת סוף שבוע ממוצע, כך עולה מדו"ח חדש של חברת Mobility Technologies, שעליו דווח ב-IDEX Online.

הקטגוריה שרשמה את הצמיחה הגדולה ביותר במכירות בסוף השבוע של חג ההודיה הייתה בגדים תחתונים, כאשר צעצועים, בגדי ילדים וחנויות קמפינג/טיולים רשמו אף הן עליות משמעותיות. כמו כן, נמסר כי בחנויות תכשיטים "נרשמה עלייה של 36% בתנועת הקונים בבלאק פריידי לעומת ימי שישי רגילים".

מנהל טכנולוגיות ראשי בחברת Mobility Technologies, פול בורספלד (Paul Bauersfeld), מסר כי "נתוני המכירות הקמעונאיות המתפרסמים מרמזים על ירידה בקניות בחנויות לרגל בלאק פריידי, אך הנתונים שלנו מראים כי הקניון עדיין מהווה יעד למשפחות וביקורים אצל סנטה קלאוס, אפילו אם הם לא מגיעים כדי לקנות. הנתונים שלנו מחזקים את הטנרספורמציה שעוברים קניונים רבים, ההופכים למרכזי בידור למשפחה".