המכירות הקמעונאיות של מוצרי זהב, כסף ותכשיטים בסין "הסתכמו ביולי בכ-20.3 מיליארד יואן (כ-3.15 מיליארד דולר), ורשמו עלייה שנתית של 14.3%", כך עולה מנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של סין, כפי שדווח ב-Rough & Polished.

מהנתונים עולה כי שיעור הצמיחה החודשי ירד ל-14.3% בחודש יולי. עם זאת, המכירות בקטגוריות הללו "נותרו ברמה יוצאת דופן מבין המכירות הקמעונאיות של מוצרי צריכה".

בין החודשים ינואר ומאי 2021, "העלייה החודשית במכירות מוצרי זהב, כסף ותכשיטים דורגה במקום הראשון מבין כלל מוצרי הצריכה". בנוסף, המכירות הקמעונאיות של מוצרי זהב, כסף ותכשיטים המשיכו להתעלות על נתוני המכירות שנרשמו לפני פרוץ מגפת הקורונה.