בית המכירות הפומביות כריסטי'ס (Christie’s) דיווח כי במחצית הראשונה של 2019 הסתכמו ההכנסות ממכירות פומביות ב-2.8 מיליארד דולר. עוד דווח כי בכלל המכירות הפומביות, נמכרו 83% מהפריטים שהוצע למכירה, וכי 60% מהפריטים היקרים ביותר נמכרו במחצית הראשונה של השנה.
מנכ"ל כריסטיס, גיום סרוטי (Guillaume Cerutti), ציין כי נרשם "ביקוש עקבי בכל הקטגוריות, ונרשמו הצלחות ראויות לציון במכירת קולקציות פרטיות חשובות, ויצירות מופת בודדות". סרוטי הוסיף כי נתוני המכירות עולים בקנה אחד עם הנתונים ב-2016, 2017 ו-2018. וציין כי "השוק ממשיך להפגין גמישות ואנו ממשיכים להתמקד במתן שירות ללקוחותינו".

במחצית הראשונה של 2019 , נמכרה בכריסטי'ס בין היתר קולקציית התכשיטים ההודית Maharajas & Mughal Magnificence, שגרפה סכום שיא של 109.3 מיליון דולר – המחיר השני הגבוה אי פעם עבור קולקציית תכשיטים פרטית.

המכירה הפומבית של הקולקציה, הכוללת תכשיטים ועיטורים הודיים מ-500 השנים האחרונות, ארכה 12 שעות. במהלכה נמכרו יהלומים רבים, ובהם יהלום Mirror of Paradise, בליטוש מלבני ובמשקל 52.58 קרט, שגרף 6,517,500 דולר; יהלום Arcot II, שנמכר תמורת 4.3 מיליון דולר; ויהלום נדיר במיוחד, בליטוש פורטרט ובמשקל 20.22 קרט, שגרף 1,095,000 דולר.