דוח חדש של חברת הייעוץ Mercury Project, המתמחה בקמעונות שעונים ותכשיטים, מעלה כי עסקי מכירות השעונים הפומביות רשמו "רמות גבוהות ביותר של פעילות גלובלית" בשנת 2021, כך דווח ב-Rough&Polished.
על פי הדיווח, מכירות השעונים הפומביות של בתי המכירות Antiquorum, בונהמס (Bonhams), כריסטי'ס (Christie’s), פולי (Poly Auction), סותבי'ס (Sotheby’s) ופיליפס (Phillips) זינקו לשיא של כ-638 מיליון דולר בשנת 2021, בנתון אשר "הכפיל את נתוני השנה הקודמת, ומציג עלייה של 63% לעומת 2019, לפני פרוץ המגיפה".
2021 הייתה השנה המוצלחת ביותר לבית המכירות הפומביות פיליפס, בשיתוף Bacs & Russo (חטיבת השעונים של פיליפס), "שמכר [שעונים] בסכום כולל של כ-215 מיליון דולר – שיא עבור בית מכירות כלשהו, ועלייה של 63%" לעומת נתוני 2020. שנת שיא במכירות נרשמה גם בכריסטי'ס, שמכרה שעונים בשווי 204 מיליון דולר – עלייה של 152% לעומת המכירות ב-2020.
לסקירה המלאה לחצו כאן
