עלייה של 3.4% במכרות הקמעונאיות בארה"ב נרשמה במהלך עונת החגים הנוכחית (1 בנובמבר – 24 בדצמבר), לעומת התקופה המקבילה אשתקד – כך עולה מסקר SpendingPulse של חברת מאסטרקארד. המכירות אונליין רשמו עלייה חדה של 18.8% לעומת עונת החגים של 2018.

על פי הדיווח, ענף התכשיטים רשם עלייה של 1.8% במכירות התכשיטים הקמעונאיות, כאשר המכירות אונליין צמחו ב-8.8%. קטגוריית הביגוד רשמה עלייה של 1%, וזינוק של 17% במכירות אונליין. מכירות מכשירי האלקטרוניקה רשמו עלייה של 4.6%, ואילו המכירות בקטגוריית הריהוט והרהיטים עלו ב-1.3%.

סטיב סדוב (Steve Sadove), המשמש כיועץ בכיר במאסטרקארד, ציין כי "המכירות אונליין הגיעו השנה לשיא, כאשר יותר אנשים ביצעו את הקניות שלהם לחגים אונליין. בשל חג הודיה מאוחר מהרגיל, ראינו שקמעונאים הציעו מכירות רב-ערוציות מוקדם יותר בעונה, וענו לביקוש מצד הצרכנים לקבל את הדילים הטובים ביותר בכל הערוצים והמכשירים".