ענקית התכשיטים צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook) מדווחת על עלייה של 26% במכירות הקמעונאיות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2022 (הרבעון השני של שנת הכספים), כך דווח ב-Rough&Polished.
העלייה במכירות הקמעונאיות מיוחסת לסין, שבה נמכרים 90.7% מהתכשיטים שמוכרת החברה. מכירות התכשיטים של צ'או טאי פוק בסין עלו ב-27.8%, ואילו המכירות הקמעונאיות בהונג קונג, מקאו ושווקים אחרים עלו ב-11%.
החברה מסרה עוד כי מכירות תכשיטי הזהב ומוצרים נוספים עלו ב-9.4%, ואילו המכירות של תכשיטים משובצים ותכשיטי פלטינה ירדו ב-10.5%. המכירות של תכשיטים משובצים ותכשיטי פלטינה עלו ב-5.6% בהונג קונג, מקאו ושווקים אחרים, והמכירות של תכשיטי זהב ומוצרים אחרים צמחו שם ב-10.5%.
צ'או טאי פוק היא בעלת 6,679 נקודות למכירת תכשיטים, ו-269 נקודות מכירה למותגי תכשיטים אחרים, נכון לסוף ספטמבר 2022.
