תכשיטי יוקרה יהלומים קרטיה

עלייה במכירות של ענקית היוקרה ריצ'מונט

ענקית היוקרה ריצ'מונט (Richemont) דיווחה על עלייה של 5.7% במכירות של שלושת בתי התכשיטים שלה – קרטיה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ובוצ'לטי (Buccellati) בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, כך דווח ב-IDEX Online.

 

ההכנסות של שלושת המותגים הללו הסתכמו יחד ב-15.3 מיליארד דולר, קרוב ל-70% מסך ההכנסות של ריצ'מונט. עם זאת, הרווח התפעולי של מותגי התכשיטים האלו רשמו עלייה קלה של 0.6% ל-2.9 מיליארד דולר, בשל שערי חליפין שליליים.

 

שמונת מותגי שעוני היוקרה של ריצ'מונט – כולל A. Lange & Söhne, Baume & Mercier, IWC Schaffhausen ו-Jaeger-LeCoultre – רשמו ירידה של 3% במכירות שהסתכמו ב-4 מיליארד דולר, ואילו הרווח התפעולי ירד ב-22% ל-614 מיליון דולר.

 

בסך הכל, המכירות של ריצ'מונט בכל הסקטורים הסתכמו ב-22.1 מיליארד דולר. עם זאת, הרווח ירד בקרוב ל-5% בשל השפעות שערי החליפין.

 

ואן קליף ארפלס Chaumet

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן