פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) מפרסמת את נתוני המכירות הקמעונאיות בארה"ב בנובמבר, שבמהלכו נרשמה עלייה שנתית של 2.1% במכירות לעומת נובמבר אשתקד. בשלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר נרשמה עלייה של 3.3% במכירות, כך דווח ב-IDEX Online.

פדרציית הקמעונות הלאומית צופה כי במהלך עונת החגים המכירות ירשמו עלייה שנתית של 3.8%-4.2% בנובמבר-דצמבר, ויסתכמו על פי ההערכות ב-727.9 עד 730.7 מיליארד דולר.

הכלכלן הראשי בפדרציית הקמעונות הלאומית, ג'ק קליינהנץ (Jack Kleinhenz), ציין כי למרות שנובמבר רשם "צמיחה קלה", יש להתחשב בתזמון המאוחר של חג ההודיה השנה, שדחק את "סייבר מאנדיי" לנתוני המכירות של דצמבר. הוא הוסיף כי "הוצאות הצרכנים היו סולידיות, ולפנינו עדיין הוצאות רבות. לאור שיעור התעסוקה הגבוה ורמות השכר הגבוהות, אנחנו בדרך לעונת חגים חזקה".
מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת Mobility Technologies הצביע על עלייה של 91% בתנועת הקונים במהלך "בלאק פריידי", לעומת סוף שבוע ממוצע. עוד עלה מהמחקר כי בחנויות תכשיטים "נרשמה עלייה של 36% בתנועת הקונים בבלאק פריידי לעומת ימי שישי רגילים".