בעקבות קמפיין ניסיון מוצלח בלוס אנג'לס, שהגיע לשלושה מיליון צרכנים תוך ששה שבועות בלבד, ארגון תכשיטני אמריקה (JA) הודיע על הרחבתו של קמפיין "Another Piece of Your Story" ברחבי ארה"ב, כך דווח ב-IDEX Online.

על פי הדיווח, מטרת הקמפיין "להגביר את התשוקה הצרכנית לתכשיטים, על ידי חיבור צרכנים להיבטים הרגשיים של בעלות על תכשיטים". הקמפיין, המתמקד בנשים הרוכשות תכשיטים לעצמן, כולל פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, וכן תכנית משפיענים ואתר ייעודי שכתובתו www.yourfinest.com, המחבר בין צרכנים לקמעונאי תכשיטים.

במסגרת הקמפיין, משפיענים ברשת הוזמנו לרכוש תכשיטים אצל קמעונאים, ולשתף את הגולשים בחוויות שלהם. אותם משפיענים יצרו 13 תכנים לקמפיין, שייצרו מעל 17.5 מיליון חשיפות, מתוך 28,912,513 חשיפות לקמפיין בסך הכל. סקר שנערך לאחר הקמפיין העלה כי הסיכוי שצרכנים שנחשפו אליו ירכשו לעצמם תכשיטים גבוה ב-22% מהסיכוי בקרב צרכנים אחרים. הנשאלים בסקר שראו את הפרסומות, ביקרו באתר או תקשרו עם משפיענים, גם מאמינים כעת יותר כי לתכשיטי יש משמעות כשעונדים אותם, וכי כדאי שיהיו ברשותם כמה תכשיטים יפים.