אגודת התכשיטניות (WJA) חושפת את קמפיין "March is Me Month" המעודד נשים לרכוש תכשיטים לעצמן, וייצא לדרך ב-1 במרץ, כך דווח ב-IDEX Online. הקמפיין, שאותו מובילה קבוצת ריצ'ליין (Richline), כולל לוגו וכמה סיסמאות פרסומיות שיעניקו דחיפה לקמפיינים של קמעונאי תכשיטים ושעונים במהלך חודש מרץ.

רמונה ג'נאו-ארצ'יבלד (Ramona Genao-Archibald) מחברת ריצ'ליין, העומדת בראש קמפיין "March is Me", מסרה כי "חודש March is Me הוא מעבר להזדמנות לקדם רכישה עצמית של תכשיטי יוקרה – הוא נועד להעצים נשים כך שקולן יישמע, ולהיעזר בקול זה כדי לקדם פעולות של נשים למען עצמן".

בחודש מרץ 2018, השיק איגוד מפיקות היהלומים (DPA) את הגל השלישי של קמפיין היהלומים הגנרי "Real is Rare, Real is a Diamond", שפנה לנשים הרוכשות תכשיטי יהלומים לעצמן. מהאיגוד נמסר אז כי מדובר בסגמנט הנחשב ל”מנוע הצמיחה החזק ביותר של התעשייה".