ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) מפרסמת את דוח הסנטימנט העולמי העדכני, המבוסס על סקר בהשתתפות כ-2,800 צרכנים בארה"ב, בסין ובהודו, כך דווח ב-IDEX Online. מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מסר כי המחקר "מראה בבירור כי התשוקה הצרכנית ליהלומים חזקה כתמיד".

הדוח חושף כי "הסנטימנט משתפר, שעה שצרכנים מתרגלים למצב 'הרגיל החדש', ושוקלים לבצע רכישות לרגל סוף השנה". 60% מהגברים שהשתתפו בסקר ציינו כי בכוונתם לרכוש תכשיטי יהלומים לבנות זוגם בעונת החגים הקרובה. בכל השווקים, הצרכנים מגלים עניין ב"תכשיטים קלאסיים, ובעיקר בעיצוב סוליטר פשוט".

קליבר, שנשא את הנאום המרכזי בפורום הווירטואלי Luxury by JCK, ציין עוד כי "בעוד המחקר מראה בבירור שהתשוקה הצרכנית ליהלומים חזקה כתמיד, המסר לצרכנים בעונת החגים צריך להתמקד ביכולתם של יהלומים, כפלאי טבע יפהפיים מטבעם, להעביר משמעות רגשית, להביע תודה בפני אהובים ולתת מתנה גם לעצמנו, במטרה לגרום לשמחה וחיוביות, בזמנים שבהם כולם זקוקים להם נואשות".