מחקר "סקירת עסקי תכשיטי הפלטינה" (Platinum Jewellery Business Review), המנתח את נתוני המכירות של תכשיטי פלטינה בארבעה שווקים מרכזיים (ארה"ב, סין, הודו ויפן) ברבעון השלישי, מציג כמה מגמות מעניינות.

על פי הדיווח ב-Rough&Polished, מכירות תכשיטי הפלטינה בארה"ב רשמו "עלייה דו-ספרתית במכירות, צמיחה מוקדמת במכירות לאחר מחצית שנה ראשונה חזקה". מכירות תכשיטי הפלטינה בסין, לעומת זאת, "ירדו לאחר התאוששות חזקה אשתקד, ולאור תחרות עזה בתחום הזהב".

גם בהודו מכירות תכשיטי הפלטינה רשמו צמיחה דו-ספרתית אחרי מחצית ראשונה חזקה של השנה. ביפן, מכירות תכשיטי הפלטינה רשמו שיפור קל בלבד. על פי הדיווח, "מדד אמון הצרכן ביפן צנח באוגוסט ל-36.7, לאור המשך העלייה במספר הנדבקים בקורונה".