ענקית הכרייה דה בירס (De Beers) השקיעה סכום שלא פורסם בסטארט-אפ מתחום התכשיטים Gemist, אשר "מאפשר לקונים להתאים אישית תכשיטים ולנסות אותם בבית לפני הרכישה", כך דווח ב-IDEX Online.

חברת התכשיטים מלוס אנג'לס הוקמה ב-2018, וההשקעה של דה בירס תאפשר לה "להגביר את קצב הצמיחה". כחלק מהמהלך, סגן נשיא צרכנות ומותגים בדה בירס, סטפן לוסייה (Stephen Lussier), יצטרף למועצת המנהלים של Gemist.

מנכ"לית Gemist, מדליין פרייזר (Madeline Fraser), מסרה כי "החזון והמומחיות המשותפים של שני השותפים (דה בירס וחברת Entrada) ינחו את Gemist, בעודנו ממשיכים במשימה שלנו, להמציא מחדש את תעשיית התכשיטים באמצעות טכנולוגיה".