קבוצת היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont) – הבעלים של מותגי יוקרה כמו קרטייה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), פיאז'ה (Piaget) ואחרים – פרסמה את נתוני המכירות ברבעון השני של השנה, שהסתיים ביוני. על פי הדיווח ב-IDEX Online, המכירות רשמו עלייה שנתית של 12% והסתכמו בתקופה זו בכ-5.27 מיליארד דולר.
ריצ'מונט דיווחה על עלייה של 20% במכירות של בתי התכשיטים של הקבוצה, וכן על עלייה של 18% במכירות שעוני היוקרה. מהנתונים עולה כי המכירות באירופה עלו ב-42%, בארה"ב ב-25%, וביפן זינקו ב-75% לעומת זאת, מכירות התכשיטים של ריצ'מונט בסין ירדו ב-37%.
מהחברה נמסר כי "למרות ההפרעות למסחר בסין, בתי התכשיטים ייצרו צמיחה שנתית של 12% במכירות, בזכות הפריחה של המכירות הקמעונאיות, ומכירות תכשיטים ושעונים טובות של Buccellati, קרטייה ו-ואן קליף אנד ארפלס".
