ייצוא השעונים השוויצרים בחודש יולי הסתכם ב-2.31 מיליארד דולר, עלייה שנתית של 8.3% והנתון החודשי הגבוה מאז אוקטובר 2014, כך עולה מנתונים שפרסמה הפדרציה של תעשיית השעונים השוויצריים, כפי שדווח ב-IDEX Online.
הצמיחה במכירות נבעה בעיקר ממכירות שעוני יוקרה שמחירם מעל 520 דולר ליחידה, "המהווים מעל שליש מנפח המכירות וקרוב ל-95% מהמחזור של היצואן". השווי הכולל ומספר השעונים שנמכרו עלו בשיעור של 11%. לעומת זאת, המכירות של שעונים זולים יותר (210 עד 520 דולר) ירדו ב-29% במונחי שווי, "והמשיכו את מגמת ההאטה המשמעותית שנמשכת כמעט ברצף מאז תחילת 2020".
הצמיחה המהירה ביותר במכירות השעונים נרשמה בסינגפור, עם הצמיחה הגבוהה ביותר במונחי שווי (29%), ואחריה סין (18%) וארה"ב (13%).
