ענקית היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont), הבעלים של קרטייה (Cartier) ומותגי יוקרה נוספים, רשמה תוצאות מרשימות ברבעון השלישי של השנה, ועקפה באופן משמעותי את התחזיות בשוק, כך דווח ב-Diamond World.
על פי הדיווח, מכירות מוצרי היוקרה של ריצ'מונט רשמו עלייה שנתית של 10%, והסתכמו ב-6.2 מיליארד אירו (כ-6.37 מיליארד דולר) בשלושת החודשים שהסתיימו בדצמבר. בכך, ריצ'מונט עקפה את תחזיות האנליסטים, שצפו צמיחה של 1% בלבד, כך דווח.
הביצועים החזקים הצליחו לאזן את הירידה בשיעור של 18% במכירות של ריצ'מונט בסין. על פי הדיווח, המכירות של ענקית היוקרה התחזקו בארה"ב וביפן. למרות המומנטום החיובי, ריצ'מונט לא מסרה תחזיות לעתיד, ותמשיך להשקיע בשיווק ובחנויות כדי למשוך לקוחות אמידים. מניית החברה זינקה ב-7%, בנתון המצביע על התאוששות גם באמון המשקיעים.