"הנחות שיא פיתו את הקונים להוציא כסף בעונת החגים", כך עולה משלושה דוחות נפרדים שמפרסמות אדובה אנליטיקס (Adobe Analytics), סיילספורס (Salesforce) וג'יי פי מורגן, כך דווח ב-Diamond World.
על פי הדוח של אדובה אנליטיקס, המכירות אונליין בעונת החגים רשמו עלייה שנתית של 3.5% והסתכמו ב-211.7 מיליארד דולר, כאשר המבצעים וההנחות הגיעו לרמות שיא. דוח של סיילספורס קובע כי "קמעונאים שהציעו 'לקנות אונליין ולקחת בחנות' (BOPIS) בתאריכים 15-24 בדצמבר מכרו פי 7 מאלו שלא עשו זאת בתקופה זו, וההפניות מהמדיה החברתית הגיעו לשיא כל הזמנים".
דוח שלישי, של חברת ג'יי פי מורגן, מצביע על כך שהמכירות בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי ב-2022 רשמו עלייה של 11% ו-9%, התאמה, לעומת שנת 2021. המכירות אונליין שעיבדה ג'יי פי מורגן במהלך בלאק פריידי וסייבר מאנדיי עלו ב-6.5% לעומת 2021, ואילו מספר העסקאות עלה ב-4.1%.
במצטבר, קובע הדוח כי "המכירות בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי עלו ב-16.8% לעומת השנה שעברה, ומספר העסקאות עלה ב-14.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד".
