מכירות התכשיטים הקמעונאיות בארה"ב עלו בשיעור של 6.9% בספטמבר 2022 לעומת ספטמבר אשתקד, וזינקו ב-67.7% לעומת נתוני 2019, כך עולה מנתוני SpendingPulse של מאסטרקארד, כפי שדווח ב-Rough & Polished.
עוד עולה מהנתונים כי מכירות התכשיטים אונליין בארה"ב רשמו עלייה שנתית של 10.7%, וכי ההוצאות על "טיסות ולינה" רשמו "צמיחה שנתית דו-ספרתית".
ניתוח שפורסם לאחרונה באתר IDEX Online, העלה כי שיעור הצמיחה במכירות התכשיטים והשעונים בארה"ב צנח באוגוסט לשפל של שנתיים ועמד על 3.7%, כאשר מכירות התכשיטים צמחו ב-3.9% ואילו מכירות השעונים עלו ב-3.6% במהלך אוגוסט.
