חברת התכשיטים סיגנט (Signet Jewelers), קמעונאית תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם, פרסמה את תוצאות הרבעון השלישי של השנה (13 השבועות שהחלו ב-29 באוקטובר 2022), שבמהלכו הסתכמו מכירות התכשיטים ב-1.6 מיליארד דולר, עלייה של 2.9% (כ-44.9 מיליון דולר) לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שהובילה ל"מכירות חזקות באופן לא שגרתי ברבעון השלישי של שנת הכספים 2022 […]".
העלייה יוחסה חלקית ל"תכניות התמריצים הממשלתיות ולטרנספורמציה האסטרטגית של החברה, הכוללת יוזמות שיווק". הנתון מצביע על עלייה של 33.3% במכירות לעומת הרבעון השלישי של שנת הכספים 2020. המכירות באותן החנויות, לעומת זאת, ירדו ב-7.6%.
מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), מסרה כי "התוצאות החזקות שלנו ברבעון השלישי עקפו את התחזיות, ומראות מדוע אנחנו מאמינים שסיגנט מצויה בעמדה ייחודית לרשום צמיחה עקבית בנתח השוק וביצירת הערך".
היא הוסיפה כי סיגנט השיגה "22.5 מיליון לקוחות חדשים בחמש השנים האחרונות", וכי מדובר בלקוחות "צעירים יותר, אמידים יותר, מגוונים מאוד, ובעלי כוח קנייה משמעותי לאורך החיים".
