המכון הגמולוגי האמריקאי (GIA) מציג שתי פרסומות וידאו לקידום 'תעודת מקור היהלומים', על גבי שלטי חוצות ענקיים בטיימס סקוור אשר בניו יורק סיטי. הפרסומות נחשפו במהלך עונת החגים וירוצו במהלך הוולנטיינס דיי בפברואר, כך נמסר בהודעה לעיתונות.

ה-GIA מריץ שתי פרסומות שונות, לתעודת מקור היהלומים ול-4C’s לקביעת איכות היהלום. הפרסומות מוקרנות על פני שלטי חוצות ענקיים שגודלם 17 מ"ר על 9 מ"ר, בברודווי 1500 בפינה הצפון-מזרחית של רחוב 43. אורכו של כל אחד מהסרטונים הוא 15 שניות.

סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל שיווק ב-GIA, מארק בונץ (Mark Buntz), מסר בתגובה כי "בחודשים הקרובים, ישותפו מיליוני רגעים של אירוסין ברחבי העולם. במרכז של רובם יהיה סיפורו של יהלום. אנו גאים להעניק לצרכנים את הידע לספר את הסיפור הזה, ולהאמין באיכות ובמקור היהלום שלהם. ואין מקום טוב יותר להציג את השירותים והתעודות של GIA בפני הצרכנים, מאשר בלב הפועם של ניו יורק סיטי".