דוח חדש של חברת GN Diamond טוען כי נרשם "זינוק ברכישות יהלומי מעבדה בקרב מילניאלס", כך דווח ב-Rough&Polished.

עד סוף 2022, שוק יהלומי המעבדה עשוי להסתכם ב-10 מיליארד דולר. על פי אותו דיווח, "מילניאלס מחפשים יהלומים גדולים יותר בתקציב נמוך יותר, גם מתוך דאגה למקור היהלום וליעילות השימוש באנרגיה"

מחקר שוק התכשיטים והאירוסין של The Knot לשנת 2021, שבוצע אשתקד, הצביע על מגמה דומה. על פי הסקר, 34% מהנשאלים חשבו כי "הולך ונעשה פחות חשוב שהיהלום בטבעת טבעי" (ירידה של 8% לעומת 2019), כאשר צעירים מדור ה-Z (כ-28%) חושבים שזה אף פחות חשוב ממילניאלס (35%) ובני דור ה-X (כ-41%). קרוב לאחת מארבע טבעות אירוסין שנמכרה ב-2021 שובצה ביהלום מעבדה, עלייה של 11% בשנתיים האחרונות, במגמה המצביעה על "מחויבות לנושא הקיימות", כפי שנכתב.