pandora art 81

מכירות תכשיטי פנדורה באסיה-פסיפיק עלו ב-58%

הכנסות קבוצת יצרנית, מעצבת ומשווקת התכשיטים פנדורה עלו ב-2015 בכ-40.2%. בפילוח לפי אזורים נרשם גידול של 31.8% באמריקה, 42.3% באירופה, ובאזור אסיה-פסיפיק נרשמה צמיחה של 58%.

 

"עם 2015 הגיעה לסיומה עוד שנה מצויינת עבור פנדורה. פיתוחים חזקים הוסיפו כמעט 5 מיליון קרונות דניות להכנסותינו, אשר הופצו באופן נרחב בין אזורים גיאוגרפיים וקבוצת מוצר, ורשמו שיעור צמיחה דו ספרתי מספק. המשכנו להתמקד ברשת חנויות המותג, ובמהלך השנה הוספנו כמעט 400 חנויות קונספט חדשות ברחבי העולם. ההתפחות השתקפה גם ברווח לפני הוצאות מימון, מסים, פחת והפחתות (EBITDA), שעלה ביותר מ-40%", אמר אנס קולין פריס (Anders Colding Friis), מנכ"ל פנדורה.

 

ב-2016 מתכננת פנדורה להמשיך ולהרחיב את רשת החנויות, ובמהלך השנה צפויות להתווסף למעלה מ-250 חנויות קונספט חדשות. מהודעת פנדורה עולה עוד, כי כ-60% מהחנויות צפויות להיפתח באזור אירופה, 20% באמריקה, ו-20% באסיה-פסיפיק.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן