התפרצות וירוס הקורונה פגע קשות במכירות הקמעונאיות בהונג קונג במהלך ינואר. בחודש הראשון של 2020, המכירות הקמעונאיות בהונג קונג ירדו ב-21.4% לכ-37.7 מיליארד דולר הונג קונגי (כ-4.7 מיליארד דולר), ביניהם ירידות גם במכירות התכשיטים והשעונים, כך דווח ב-Rough & Polished.

על פי הדיווח, בחודש ינואר ירדו מכירות התכשיטים, השעונים, והמתנות יקרות-הערך בהונג קונג בשיעור של 41.6%. דובר מטעם הממשלה מסר כי "המצב כנראה החמיר עוד יותר בפברואר", בשל התפרצות וירוס הקורונה, ירידה במספר התיירים, והתכווצות הצריכה המקומית.

איגוד ניהול הקמעונות בהונג קונג (HKRMA) צופה כי המכירות הקמעונאיות בהונג קונג יתכווצו במחצית הראשונה של 2020 בשיעור של 30%-50%.