ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co) הצליחה לייצר לא מעט באז בקמפיין האחרון שהשיקה, אך עשתה זאת בדרך הגרועה ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

על פי הדיווחים, הקמפיין החדש של טיפאני מציג נשים צעירות, תחת הסלוגן Not your mother’s Tiffany ("זו לא טיפאני של אמא שלך"). הקמפיין כבר נתקל בביקורת חריפה במדיה החברתית, שם כונה בין היתר "מגעיל, חסר כבוד וגילני".

הקמפיין החדש, שכולל שלטי חוצות בלוס אנג'לס, קליפורניה, הושק לאחר מינויה של אלכסנדרה ארנו (Alexandre Arnault) בת ה-29 – בתו של מנכ"ל LVMH, ברנאר ארנו (Bernard Arnault) – לסגנית נשיא טיפאני. על פי הדיווח, ארנו הצעירה החליטה "להתמקד בקמפיינים ובפנייה ללקוחות צעירות יותר".