ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co) פרסמה דו"ח מסכם לשנת 2018, המצביע על עלייה שנתית של 7% במכירות התכשיטים העולמיות של החברה, שהסתכמו ב-4.4 מיליארד דולר. על פי דיווח ב-Diamond World, גם הרווח הנקי של טיפאני'ס רשם עלייה נאה והסתכם ב-586 מיליון דולר, לעומת 370 מיליון דולר ב-2017.
מכריסטי'ס נמסר כי הרווח הנקי ב-2018 הושג בין היתר בזכות "שיעורי מס הכנסה נמוכים יותר, כולל הטבה בסך 16 מיליון דולר […]". ברבעון הרביעי, חברת התכשיטים האמריקאית דיווחה על תוצאות חלשות יחסית, לאחר שרשמה ירידה של 1% במכירות התכשיטים נטו ברחבי העולם, שהסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר – ירידה שיוחסה על ידי הנהלת החברה ל"היחלשות הביקוש מצד צרכנים מקומיים ותיירים זרים ברוב האזורים וקטגוריות המוצרים, שההנהלה מאמינה כי הושפעה חלקית מאירועים, אי ודאות ותנודתיות בשוק", שאינם קשורים ישירות לענף התכשיטים.
מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo), אמר כי "הצוות שלנו גאה בהישגיו ב-2018, שתרמו לכך שהמכירות נטו הגיעו לרמות שטרם נרשמו מאז 2014. המגמות החלשות יותר במחצית השנייה של השנה שיקפו, חלקית, את האתגרים ואי הוודאות החיצוניים לענף לתפיסתנו".