קונצרן היוקרה הצרפתי LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) מדווח כי הכנסות חטיבת השעונים והתכשיטים ירדו ב-5% ל-8.2 מיליארד דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2024, כך דווח ב-IDEX Online.
מהדיווח עולה כי 75 בתי היוקרה של LVMH רשמו בתקופה זו ירידה של 2%, והכנסותיהם הסתכמו ב-66.1 מיליארד דולר.
מהקבוצה נמסר כי הפגינה "חוסן טוב", וכי היא שומרת על אמון בסביבה כלכלית וגיאו-פוליטית הסובלות מחוסר ודאות.
שמונת מותגי השעונים והתכשיטים של LVMH – בולגרי (Bulgari), שומה (Chaumet), פרד (Fred), הובלוט (Hublot), רפוסי (Repossi), טאג הויר (Tag Heuer), טיפאני אנד קו (Tiffany & Co) וזניט (Zenith) – ייצרו יחד ב-2023 הכנסות בהיקף 11.8 מיליארד דולר. הקונצרן הצרפתי אינו מפרסם את התוצאות של כל אחד מהמותגים בנפרד.
LVMH מסרה עוד כי הירידה בהכנסות של מותגי הקבוצה ברבעון השלישי נבעה בעיקר מהתחזקות הין הסיני, ומירידה בשיעור הצמיחה ביפן.