מכירות התכשיטים בארה"ב זינקו בחודש פברואר, גם בזכות וולנטיינ'ס דיי שצוין במהלך החודש, כך עולה מסקירת SpendingPulse של מאסטרקארד, כפי שדווח ב-IDEX Online.
הדוח לא מסר נתונים סופיים, אך קבע כי המכירות בחנויות ביגוד וחנויות כלבו "רשמו צמיחה של 3.9% ו-5.6%, בהתאמה. סך המכירות (להוציא כלי רכב) רשמו עלייה שנתית של 6.9%".
סטיב סדוב (Steve Sadove), יועץ בכיר במאסטרקארד, מסר כי "לאחר עונת חגים דינמית, הוצאות הצרכנים חזרו בפברואר לאיזון מוכר ובריא. הצרכנים שמרו על גמישות, וחיפשו מחירים מוזלים, כשברקע לחצי האינפלציה".
