מכירות התכשיטים בסין עלו ב-99% בחודשיים הראשונים של 2021, כך עולה מנתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיקה בסין, כפי שדווח ב-IDEX Online.

סך המכירות הקמעונאיות בסין עלו ב-33.8% בינואר-פברואר 2021, לעומת החודשים המקבילים ב-2020. העלייה יוחסה ל"בלימה יעילה של נגיף הקורונה", וכן ל"התאוששות קבועה בהשקעות ובצריכה, ויציבות בנתוני התעסוקה ובמחירים, שהבטיחו את פרנסת התושבים, לצד התאוששות מתמדת ומתמשכת של כלכלת סין".

בשנת 2020, מכירות התכשיטים בסין רשמו ירידה של 4.7%. המכירות התחילו להתאושש בחודש יולי. בדצמבר, המכירות של זהב, כסף ותכשיטים עלו ב-11.6%. על פי הבנק העולמי, כלכלת סין צפויה לצמוח השנה ב-7.9%.