הוצאות הצרכנים האמריקאים בעונת החגים הקרובה צפויות לזנק לשיא חדש, כך עולה מתחזיות שבוצעו לאחרונה, כפי שדווח ב-Rough&Polishes.
פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) צופה כי ההוצאה הממוצעת תגיע השנה ל-902 דולר לאדם, עלייה של 25 דולר לעומת עונת החגים אשתקד. בנוסף, כמחצית מהצרכנים שהשתתפו בסקר ציינו כי בכוונתם להתחיל את הקניות לעונת החגים לפני נובמבר, כך דווח.
מהנתונים עולה גם כי קניות אונליין ימשיכו להוביל את המכירות לעונת החגים, כאשר 57% מהצרכנים מתכננים לרכוש מתנות באינטרנט. על פי הדיווח, המתנות המועדפות על הצרכנים השנה הן כרטיסי מתנה (53%), ביגוד ואקססוריז, כולל תכשיטים (49%), ספרים ומדיה אחרת (28%), ומוצרי טיפוח אישי וביוטי (25%).
חברת הייעוץ ביין אנד קו (Bain & Co) צופה כי המכירות בין "בלאק פריידי" ל"סייבר מאנדיי" – ארבעת הימים שבהם נרשמים שיאי ההוצאות בעונת החגים – יזנקו לשיאים חסרי תקדים, ויגיעו ל-8% מכלל המכירות לעונה, הנתח הגדול ביותר מאז שנת 2019.
התחזיות מצביעות על עלייה של 5% במכירות אונליין, כאשר ההוצאות על ביגוד ואקססוריז, כולל תכשיטים, צפויות לרשום צמיחה של בין 1% ל-5%.