מכירות תכשיטים ושעוני היוקרה בארה"ב רשמו עלייה שנתית של 3% במהלך נובמבר 2019, כך עולה מניתוח עדכני שמתפרסם באתר IDEX Online. זהו החודש החמישי ברציפות שבו נרשמה עלייה במכירות בשוק התכשיטים הגדול בעולם.

ביחס לחודשים דצמבר וינואר, צוין כי חברות תכשיטים רבות טרם פרסמו את נתוני מכירות התכשיטים במהלך עונת החגים, אולם צמיחה של 1.6% במכירות של ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) במהלך עונת החגים, וכן עלייה כללית של 4.1% בהוצאות בעונת החגים, שהסתכמו ב-730.2 מיליארד דולר, מצביעות בבירור על מגמה חיובית.

בפרסום אחר, דווח ב-IDEX Online כי הצרכנים "שמו השנה את התכשיטים במרכז", כפי שעלה מדו"ח SpendingPulse של מאסטרקארד, שהראה כי מכירות התכשיטים עלו ב-1.8% במהלך עונת המכירות לרגל החגים.