חברת סיגנט (Signet Jewelers), קמעונאית הענק של תכשיטי יהלומים, מפרסמת את נתוני המכירות ברבעון השני של שנת הכספים 2020, שהסתיימה ב-3 באוגוסט 2019. על פי הפרסום, מכירות התכשיטים של סיגנט הסתכמו בתקופה זו ב-1.36 מיליארד דולר, לאחר שרשמו ירידה שנתית של 3.9%, כפי שדווח ב-Gem Konnect.

החדשות הטובות מבחינת סיגנט מגיעות מתחום המסחר האלקטרוני, שם נרשמה עלייה שנתית של 4.4% במכירות התכשיטים אונליין של החברה, שהסתכמו ב-156.9 מיליון דולר. המכירות אונליין הסתכמו ב-11.5% מכלל מכירות התכשיטים של סיגנט, לעומת 10.6% ברבעון המקביל אשתקד. ענקית התכשיטים צופה כי מכירות התכשיטים בשנת הכספים 2020 יסתכמו ב-6 עד 6.03 מיליארד דולר.

מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), מסרה כי לקראת עונת החגים, סיגנט נמצאת בעמדה טובה להוציא לפועל את "אסטרטגיית המוצר שלה, על ידי השקת מותגי דגל נוספים, להציע מוצרים חדשים בהתאם למגמות עדכניות, ולהציע חבילות תחרותיות ביותר לקונים המתמקדים במחיר".